• Немассовая регистрация


  • Договор аренды


  • Низкая стоимость


  • 100% гарантии


Що зробити, якщо страхова компанія - банкрут?

При банкрутстві страхової фірми або ж кредитної спілки - яких-небудь шансів повернути власні кревні небагато. Але все ж спробувати Вам слід.

У багатьох договорах діють такі умови, на які фактично мало хто звертав в «мирний час» увагу, але які в даний момент можуть залишити клієнтів, що називається, «з носом». Наприклад, право клієнта на розрив такого договору та отримання всієї викупної суми, залежно від фірми, наступає не раніше 2-ого-3-ього року «спільного життя».

 

Зазвичай, у договорах страхування відразу обмовляються різні форс-мажорні умови, за якими можуть звільнити фірму від обов'язку виплачувати кошти. Ми з'ясували вельми цікавий факт, а саме з початку 2008 страховики почали включати в поліси такий цікавий форс-мажор, який звільняє від виплати, як ліквідація фірми. На нинішній момент можна легко собі дозволити ухилитися від зобов'язань!

Природно, що попастись на подібну хитрість громадянин може спробувати пошукати в судах своє щастя. Але експерти дуже сумніваються, що суд все ж встане на сторону позивача: адже ніхто не тягнув такого клієнта за руку, тим самим змушуючи підписати заздалегідь невигідний для нього контракт. «Всі права та обов'язки страховика зараз виписані в остаточно укладеному договорі, саме їм потрібно керуватися», - застерігає президент Федерації Безпеки.

Навіть, якщо порушено справу стосовно банкрутства страхової фірми, це не звільняє її від подальших обов'язків за раніше виданими полісами. Іншими словами, від виплат при будь-якому страховому випадку. Клієнтам ризикових збанкрутілих СК слід терміново вимагати з такого страховика повернути страховий внесок по страховій події або ж частину премії.

Також потрібно письмову вимогу від потерпілого до тимчасового адміністратора та арбітражному керуючому стосовно включення до списку кредиторів, які очікують компенсації. «Непогано повідомити Держфінпослуги стосовно самого факту звернення», - радить заступник гендиректора Ліги страхових організацій.

До слова, якщо полісом, чинним в період банкрутства, користуватися не доводилося, то клієнт цілком може зажадати від фірми певну частину заплаченої премії. Наприклад, страхувальники за автоКАСКО викладали відразу по кілька тисяч гривень.

 

З даної суми фірма може відняти деякі організаційні витрати. Клієнт отримає в результаті на руки істотно менше, ніж він сплатив.

Наприклад, ви були застраховані по КАСКО на один рік, ціна поліса становила десять тис. грн. Після закінчення 6 місяців дії такого договору фірма була оголошена банкрутом. Відповідно до закону, Вам належатиме половина від премії, тобто 5 тисяч. За вирахуванням всіх організаційних витрат (приблизно тридцять відсотків) отримати ви зможете три тисячі п'ятсот гривень. Понад усе, до премії також можуть спробувати застосувати штраф, що додається за достроковий розрив Вашого договору. Але таке списання буде повністю незаконним, тому що договір втратив силу зовсім не з ініціативи самого клієнта. У разі, якщо адміністрація СК спробує списати додаткові пені, штрафи, то слід негайним чином звернутися зі скаргою до Держфінпослуг, ВБЕЗ.

Величезним терпінням доведеться запастися тим громадянам, які очікують повернення страховки. Розраховувати на повернення страхової суми тут можуть лише ті клієнти, у яких подія могла настати до дати визнання фірми банкрутом. Також найскладніше отримати свою компенсацію за таких подій, яка вже була раніше завізована, але не була повністю врегульована до банкрутства.

 

Абсолютно незрозуміло, хто саме буде врегульовувати події. До того ж, якщо сам клієнт заявив про те, що трапилася страхова подія, то, відповідно до закону, він ще - зовсім не кредитор банкрута з отримання належної страхової суми. Тому що подію можна взагалі не визнати страховою. До того моменту подію не було врегульовано і не визначено розмір страхової виплати, людина кредитором не є.

 

За Законом під назвою «Про звернення громадян», відповідь із страхової фірми на ваші заяви зобов'язана бути надана протягом місяця. На «мовчання» треба скаржитися в Держфінпослуги, до Ліги страхових організацій. На жаль, нормативами визначений лише термін відповіді, але зовсім не її зміст.

Через тридцять днів клієнт може стати так званим «щасливим» власником відписки. До того ж, у законодавстві не було врегульовано терміни, протягом яких збанкрутілий страховик зобов'язаний буде розрахуватися з кредиторами. Як підсумок, виплати боргу від збанкрутілої страхової компанії цілком можна чекати роками.

 

Згідно думки ряду експертів, відшукати вихід все ж можна. У всіх збанкрутілих компаній є власники, які мають паралельні бізнеси. При судових розглядах співвідповідачі можуть залучатися. І навіть, якщо з рахунків страховика будуть списані всі кошти, у постраждалих страхувальників завжди буде можливість потім стягнути борг з господаря невдалого бізнесу.

Що робити при банкрутстві страхової компанії:

        
  1. Написати окрему заяву про визнання кредитором злощасної структури.
  2.     
  3. Завізувати у ліквідатора або ж тимчасового адміністратора, а також арбітражного керуючого страхової фірми заяву.
  4.     
  5. Написати заяву в Держфінпослуги
  6.     
  7. Додати копію, що підтверджує факт даного звернення.
  8.     
  9. Залежно від підписаного договору потрібно звернутися до Моторного (або транспортне) страхового бюро, «Програму захисту вкладів», НАКСУ тощо.
  10.     
  11. Подати в суд на страхову компанію. У співвідповідачі потім залучити акціонерів.

Аренда юридических адресов


Познавательные статьи

233e80f1df70b4c49ed55ddd1b6556ec